Koliko dobar utisak mogu da ostave Kiki Lesendric i Piloti?

Na koncertima Kikija Lesendrica i njegove grupe ,,Piloti" ,imao sam prilike dva puta do sada da se pojavim.Prvi put je to bilo 31.08.2011.godine na otvaranju ,,Rostiljijade" u Leskovcu,a drugi put u Nisu 13.1.2013.godine na docek srpske nove godine,pa da vidimo kakve svirke oni prave i kako se druze sa svojim fanovima.

U Leskovcu na ovaranje ,,Rostiljijade" ,Kiki je sa svojom grupom ,,Piloti" nastupio u 22 casa i 15 minuta,otvorivsi koncert pesmom ,,Cini mi se da ti srce jace kuca";druga po redu bila je ,,Ne veruj u idole",sledeca posle nje ,,Slucajno",pa onda ,,Kako si lepa" idr.Sto se repertoara tice,koncert je bio podeljen na dva dela,gde su u prvom delu bili izvedeni hitovi osamdesetih i devedestih,a u drugom,hitovi nastali posle 2008.godine,tako da su fanovi mogli u prvom delu koncerta da cuju pesme To je sudbina,Tajna je u tebi skrivena,Rekla je da u mojoj glavi cuje gitare i bubnjeve,Neverna si,Leto,Kada sanjamo idr.U drugom delu koncerta,fanovi su mogli cuti pesme Oltar,Te noci smo se potukli zbog nje,Uvek te djavo nadje lakse nego ja,Bog vidi sve idr.Ipak,ovaj bend je resio da zatvori koncert nekom od starijih pesama,kao sto su na pocetku koncerta izveli dve pesme novijeg datuma,pa tako oni odlucise da koncert zatvore pesmom ,,Kao ptica na mom dlanu",ali nakon nje oni odsvirase i pesmu ,,Zaboravljeni",te njome zatvorise koncert.Ko je bio na ovom koncertu,mogao je da kaze da se ludo proveo,jer je ovaj koncert bio propracen prejakom svirkom i prejakim repertoarom.Kiki je ovaj koncert zatvorio rekavsi fanovima:,,Ziveo Leskovac!Zivela Rostiljijada!Vidimo se!"Nakon ovoga,nastupio je trenutak da se akteri vecerasnjeg koncerta druze sa svojim fanovima.Prvi do koga su fanovi mogli da dodju,bio je Kiki Lesendric.Kiki je bez problema prihvatio druzenje sa fanovima,imavsi strpljenja za sve,ukljucujuci i one koji su po cetiri puta ponavljali fotografisanje.

Takodje,na ovom koncertu obratio sam paznju i na jednu lepoticu u njegovom bendu,koja inace peva pratece vokale.U pitanju je Olga Vulovic(danas Popovic),koja je takodje ljubazna sa fanovima.

Zoran Kiki Lesendric,forntmen drugog najjaceg rock sasatava u SFRJ(samo su Bijelo dugme bili jaci bend od njegovog),danas frontmen drugog najjaceg benda na javnoj sceni(prvo mesto pripada Amadeus bendu).

Olga Vulovic(danas Popovic),peva pratece vokale u grupi Piloti i pratila je Zeljka Joksimovica na Evoriviziji 2012.godine na violini i pevajuci mu pratece vokale.Inace,treba napomenuti da je Zeljko jako los covek,ali vise o tome u nekom drugom tekstu.

Ipak,iako su se fanovi pretezno pozabavili Kikijem Lesendricem i Filipom Patom,ja sam nakon Olge resio da upoznam i Paju Vuckovica,gitaristu ove grupe,sa kojim takodje nisam imao problema.

Vladan Vuckovic Paja,stalni clan grupe Piloti.Pratio je i Zdravka Colica na gitari,kod koga samo najbolji muzicari sviraju.Takodje,Paja je pratio na gitari i Ivanu Jordan i Zoranu Pavic.

Na kraju sam imao prilike da upoznam i Filipa Pata.Taman sto smo dogovorili fotkanje,upade jedan klinac i posto poto zapeo decko sa Filipom da se slika.Filip se meni izvini u tom trenutku i ispostovao ga preko reda,a onda se vratio meni.Nakon zavrsenog fotkanja Filip sav zacudjen rece mi:,,Brate,koji si ti lik,svaka ti cast!Ti znas covece na slepo da uslikas sebe i da to super ispadne.Ja to nebi mog'o."

Filip Pat,violitinsta grupe Piloti i njen stalni clan.Pomalo i peva,a poznat je i kao bivsi suprug Leontine Vukomanovic.

Caskanje sa ovim likovima,bilo je povrsno.Kako i nebi,kad su ljudi imali gomilu fanova pred sobom.Prema podacima televizije ,,Leskovac",saznao sam da su Kiki Lesendric i Piloti nastupali pred 70 000 ljudi na otvaranje ,,Rostiljijade",inace jedne od najposecenijih manifestacija u zemlji.

Drugi put,pojavljujem se na Kikijevom koncertu u parku ,,Svetog Save" u Nisu za docek srpske nove godine.Za razliku od koncerta u Leskovcu,na koncertu u Nisu bilo je 15 000 ljudi,sto ne bi trebalo da bude cudno,jer na koncertu u Leskovcu je bilo puno fanova sa strane prisutno,s obzirom da je u pitanju manifestacija koju svake godine poseti 600 000 ljudi,dok su na koncert u Nisu bili prisutni pretezno fanovi iz Nisa.Odem ja na koncert sa svojim ortakom,zauzmemo mi red tamo i cekamo pocetak.Kiki je sa svojim bendom kasnio petnaestak minuta.Ovaj koncert je bio otvoren pesmom ,,Slucajno" ,ali je ipak za razliku od repertoara u  Leskovcu,repertoar u Nisu je bio znatno drugaciji,s obzirom da je Kiki samo godinu dana pre ovog koncerta izdao novi album,pa su se pored starih hitova mogle cuti i pesme Budi tu kad padne sneg,Prvi maj,Kazu da ljubav je samo rec,Mala plava,Jos jedna pijana noc idr.Takodje,Kiki je u duetu sa Filipom Patom izveo pesmu ,,Nemirne noci" ,koju je sa Tonijem Cetinskim smimio.Pored ovih pesama,Kiki je izveo i pesmu grupe ,,Doborovljno pevacko drustvo" ,,Cekaj me ja cu doci" za koju je rekao da je napisao za docek jedne nove godine.Takodje,Olga je izvela pesmu Marine Perazic ,,Pojescu sve kolacice" ,koju je Kiki pre vise od 20 godina napisao.Interesantan detalj na ovom koncertu bio je taj kada su Piloti u ponoc poceli da sviraju pesmu ,,Kada sanjamo".Cestitamo novu godinu moj ortak i ja,jedan drugome,i kazem ja njemu:,,Znas li sta se desi kada Mladjan Dinkic na svakom svom mitingu obeca da ce nasoj zemlji biti bolje?"

,,Mogu da pretpostavim po pesmi."-rece on,i poce da se smeje.

,,Pa izadju Kiki i Piloti i otpevaju Svet je lep kada sanjamo."-kazem ja njemu.

,,Verovao sam da je tako."-nadoveza se on.

Nakon ovoga,nastavili smo da uzivamo u ovoj pesmi,dok je vatromet bio neprekidno ispaljivan.Treba reci da su ovi muzicari zatvorili koncert pesmom ,,Kako si lepa",a onda je usledilo druzenje sa fanovima.Za fanove je ovoga puta samo Kiki bio dostupan i bio je korektan i ljubazan.Zasto je do toga doslo,to samo clanovi benda znaju!Secam se kada sam dosao do Kikija,pruzi on ruku meni,kako bih se zadrzao pored poledice koja je bila neposredno iza bine,i potapsa me po stomaku u tom trenutku.Nakon zavrsenog fotkanja,mi smo jedan drugome cestitali novu godinu.Kiki se te veceri sa svojim fanovima druzio i pre koncerta,ali i posle koncerta,dok su trubaci zabavljali publiku.

Te noci sam jedva stigao do Olge Vulovic Popovic,fotkali se na brzaka,cestitali novu godinu jedno drugom i Olga ode sa svojom ekipom,dok su mi ostali clanovi benda bili tada nedostupni!

Naravno i u Nisu je bio jos jedan lud provod.Takodje,treba pomenuti i to da na koncerte Kikija Lesendrica i Pilota dolazi iskljucivo mladja publika,iako oni dugo postoje na sceni.

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje