Boemsko vece sa Zeljkom Vasicem

Ako nece Muhamed brijegu,onda ce brijeg Muhamedu.Ovo je stara bosnjacka izreka,koja se obicno koristi kada ljudi jedni druge po kucama posecuju.Medjutim,kakve to veze ima sa koncertom Zeljka Vasica i njegovim druzenjem sa fanovima?Hajde da udjemo u pricu.Zeljko Vasic je 5.9.2014. trebao da ima koncert na letnjoj pozornici u niskoj tvrdjavi,ali je zbog ucestalih kisa taj koncert bio otkazan,sto je i normalno,jer ne mogu ljudi da prate koncert sa kisobranom u ruci;drugo su klubovi.Dve nedelje nakon toga,Zeljko je pogodio svirku u klubu Safir ABC u Leskovcu,mom rodnom gradu.Evo prilike da malo bolje pojasnim navedenu izreku na pocetku teksta.Zeljko i ja se znamo duze vreme,o cemu sam vec pisao na svom blogu,cak u tri teksta.Zahvaljujuci drustvenoj mrezi Tviter,nase poznanstvo je vremenom preraslo u iskreno prijateljstvo,sto ce biti jasno u daljem tekstu.Sa Zeljkom sam se dogovorio da se vidimo najpre kada bude odrzao koncert u Nisu,gde bi malo procaskali,kako to inace rade pravi prijatelji.Medjutim,zbog okolnosti koje su tada nastale,ovaj susret je zahvaljujuci Zeljkovoj dobroj volji bio pomeren za dve nedelje.Da se posvetimo koncertu,Zeljko je svoj nastup zapoceo posle ponoci;ovaj koncert je otvorila njegov prateci vokal Kristina koja je fanove raznim pesmama zabavila,kao sto su Ja za ljubav necu moliti-Nina Badric;tu su takodje bile i brojne pesme Cece Raznatovic i Ane Bekute.Nakon njenog uvoda,Zeljko je izasao na binu i zapoceo svirku sa pesmom Voli me i ne voli me,dok su posle usledile pesme Nisam od juce,Svrati na pice idr.Za Zeljka Vasica mnogi kazu da je muzicki klon Vlada Georgieva;TO JE GRESKA!Zasto to kazem?Pa da je on muzicki klon Vlada Gerogieva,on bi na koncertu pevao pored svojih i Vladove pesme,kao i pesme drugih izvodjaca u tom fazonu,a ne bi pevao pesme Bijelog Dugmeta,Tozovca,Aca Pejovica,Ace Lukasa,Miroslava Ilica,Zeljka Samardzica,Miligram idr.Sto se Zeljkovog pevanja uzivo tice,moze se reci da je on definitivno naslednik Zdravka Colica.To na playback necete moci da ocenite,ali zato uzivo itekako se to primecuje.Ovaj njegov koncert bio je pravo boemsko vece,zato sto je bio podeljen na dva dela,gde su u prvom pretezno bili zabavnjaci izvodjeni,dok su u drugom narodnjaci dominirali.U toku koncerta,Zeljko je oko 1 posle ponoci imao pauzu,gde su DJ-evi zabavili publiku,a onda je njegov prateci vokal Krisitna usledila,da bi na kraju ponovo zapevao Zeljko.Od svojih pesama moze se reci da je dva puta pevao pesmu ,,Nisam od juce",za koju je rekao da je posvecena veceras jednom zaljubljenom decku,a koncert je zatvorio pesmom ,,Samo moja".Sa mnom je tokom koncerta imao komunikaciju kod prvog dela refrena pesme ,,Bolje biti pijan nego star",gde smo uporedo prstom jedan ka drugom pokazivali.Interesatno je da su neki fanovi Zeljka Vasica hteli da se fotkaju sa mnom;ispunio sam im zelju,iako mi razlozi za to nisu poznati.Takodje,treba navesti da je diskoteka bila dupke puna i da poneki nisu mogli da zauzmu sto i naruce pice,te je VLASNIK DISKOTEKE RESIO DA IH CASTI!Te srece sam i ja bio.Elem,posle koncerta odlucio sam na binu da se popnem,i to u tandemu sa jos dve divne dame iz publike.Svi smo imali jednu zelju,a to je da vidimo kako ce nas Zeljko docekati.On nas je docekao bolje nego sto smo mogli da pomislimo.Evo kako je sa mnom postupio;on se uveliko fotka sa fanovima,a ja nailazim;primeti on to,izvini se na trenutak fanovima i obrati mi se:,,O Aco,gde si brate?"

Moram da priznam da sam malo bio zatecen,ali da vidimo kako se dalje situacija odvijala.

,,Sedi,samo da zavrsim sa fanovima."-rece Zeljko.

Strpljivo sam sacekao da zavrsi,a onda sam se i ja fotkao sa njim,pa su posle i privatni razgovori usledili.Kod fotkanja sa fanovima,Zeljko nije pravio problem,tako da su fanovi bezbroj puta mogli da ponove fotkanje.Zeljko me pitao dokle sam sa studijama stao,kako mi je islo studiranje,gde trenutno zivim(u kom gradu),kakav mi je bio studentski zivot itd.Ja sam Zeljka pitao vezano za njegovu karijeru,njegove koncerte,njegovu porodicu isl.Posto je razgovor privatan,necu otkriti sve detalje,reci cu da Novembra izdaje novi singl,a Marta meseca sledece godine izdaje novi album.Tu su bile otvorene razne teme vezane za klubove u Svajcarskoj gde je nastupao,ali ne ovde o tome.Takodje,Zeljko mi se pohvalio da mu se rodjeni brat zeni za koji dan,ali ta tema spada vec u privatan razgovor,tako da za blog samo toliko o tome.Normalno je da sam Zeljku cestitao za ovo i pozeleo srecu njegovom bratu,kako i nalaze red.Eto,Zeljko je posle druzenja sa fanovima imao i druzenje sa prijateljima,a ti prijatelji su prvobitno bili njegovi fanovi,pa je kasnije doslo do iskrenih prijateljstava.Zeljko je rekao da je vise puta nastupao u Leskovcu i da mu se dopada grad,kao i ljudi.Takodje,odvalio je jedan vic koji glasi ovako:

Otisla grupa Leskovcana u Italiji,pa se posle izvesnog vremena vratili.Kada su ih sugradjani docekali na autobuskoj stanici,pitali su ih:,,Dodjoste li Italijanci?"

,,Si,si dodjosmo."-odgovorise oni.

Toliko o vicu;na rastanku rekoh Zeljku:,,Zeljko,sve najbolje!"Zeljko na ovo rece meni:,,Ziv bio Aco!

 ***

Napomena pevacima:Okanite se slave iz proslosti,hitova,festivala,nagrada i priznanja.;pocnite da se druzite sa svojim fanovima.Ubrzo,desice se to da ko bude postovao svoje fanove i gradio prijateljstva sa nekima od njih,taj ce moci da gradi karijeru;ko bude bezao od fanova,ili ih bude ponizavao,njegov mandat na javnoj sceni bice kraci nego sto moze da zamisli!Ako je suditi po ovome,pred Zeljkom Vasicem predstoji duga i briljantna karijera!

Trenutno najcitaniji tekstovi

Pesme koje imaju izvesne slicnosti(obrade i/ili plagijati)

Citati o umetnosti

Estrada i podzemlje